نمونه تبلیغ ترجمه و تایپ

خلاصه
1400/05/17

نمونه تبلیغ ترجمه و تایپ معرفی چندین سایت رایگان تبلیغات ترجمه و تایپ متن آگهی ترجمه و تایپ برای سایت ها شبکه های اجتماعی پیامرسان ها و غیره



نمونه تبلیغ ترجمه و تایپ
اگر به کار ترجمه و تایپ مشغول هستید دفتر یا مرکز تایپ و ترجمه دارید و قصد دارید مشتریان بیشتری را جذب کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید باید بتوانید تبلیغات خوبی را برای شغل خود در فضاها و محیط های تبلیغاتی مناسب در کنید.

اگر بتوانید برای شغل خود یک تبلیغ خوب را بنویسید و تبلیغات خوبی و زیادی را در محیط های تبلیغاتی گوناگون درک کنید می توانید مشتریان خوبی را برای خود پیدا کنید.

در این مقاله آموزشی ما می‌خواهیم به شما چندین نمونه متن تبلیغ تایپ و ترجمه را برای شما مثال بزنیم و از طرفی در پایان همین مطلب چندین سایت خوب و عالی را جهت ثبت آگهی تایپ و ترجمه به شما معرفی کنیم.

از متن تبلیغات ترجمه و تایپ در مثال بالا معرفی می کنیم به راحتی می توانید در کانال های تلگرامی پیج های اینستاگرام بیت های شبکه اجتماعی سایت های تبلیغ ترجمه و تایپ و غیره استفاده کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید می توانید آنها را با هم ترکیب نموده و یا کمی در آنها تغییرات داشته باشید برخی از این نمونه تبلیغات ترجمه و تایپ عبارتند از:

ده نمونه تبلیغ تایپ و ترجمه
مثال ۱:
ترجمه فوری انواع متون و مقالات در تهران و شهرستان ها
اگر به دنبال ترجمه انواع متون مقالات در تهران و شهرستان ها هستید تنها کاری که لازم است می توانید با ما در تماس باشید.

مثال ۲:
ترجمه پایان نامه مدرک دانشگاهی شبانه روزی
اگر قصد ترجمه پایان نامه مدرک دانشگاهی رزومه کاری و غیره هستید در هر ساعتی از شبانه روز با ما در تماس باشید.

مثال ۳:
ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس
اگر به دنبال ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی و غیره هستید تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

مثال ۴:
ترجمه روان فارسی به انگلیسی
اگر به دنبال ترجمه روان فارسی به انگلیسی با کمترین زمان ممکن و کمترین قیمت ممکن هستید می توانید با مرکز ترجمه ما با بیش از چندین سال سابقه کار تماس بگیرید.

مثال ۵:
ترجمه به فارسی عربی انگلیسی چینی روسی و غیره
اگر به دنبال ترجمه از زبانی به زبان های فارسی عربی انگلیسی چینی روسی اسپانیایی ایتالیایی فرانسوی و غیر هستید تنها کار کافی است با ما تماس بگیرید انجام کلیه ترجمه زبان های مختلف به هم.

مثال ۶:
مرکز تایپ و ترجمه در شمال شرق به غرب تهران
اگر به دنبال تایپ فوری و ترجمه در شمال تهران شرق تهران غرب تهران و محله هایی مانند زعفرانیه اقدسیه نیاوران پاسداران شهرک غرب و غیره هستید فقط با ما تماس بگیرید.

مثال ۷
ترجمه ارزان مقالات و متون به زبان‌های مختلف
ترجمه ارزان و فوری انواع مقالات متون مدارک دانشگاهی مدارک اقامتی مدارک اخذ ویزا و غیره در کمترین زمان ممکن در تهران و شهرستانها.

مثال ۸:
تایپ فوری و ارزان فارسی عربی انگلیسی چینی و غیره
اگر به دنبال تایپ فارسی عربی انگلیسی چینی روسی و غیره هستید با کمترین زمان ممکن و با قیمت ارزان برای شما انجام می‌دهیم تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

مثال ۹:
ترجمه عربی به فارسی روان و فوری
ترجمه عربی به فارسی روان و فوری با دقت بالا توسط مترجمین حرفه‌ای و متخصص با چندین سال سابقه کار.

مثال۱۰:
مرکز تایپ شبانه روزی و ۲۴ ساعته
انجام کلیه خدمات تایپ به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته شامل تایپ از روی عکس تایپ از روی نوشته تایپ از روی pdf تایپ از روی متون عربی انگلیسی و غیره در کمترین زمان ممکن با دقت بالا جهت سفارش می توانید با ما در تماس باشید.

معرفی سایتهای تبلیغاتی دیگر جهت تبلیغ ثبت شرکت
از سایت های دیگر که می توانید درون آنها انواع تبلیغات تایپ و ترجمه و غیره را رایگان ثبت کنید می توان به سایت نت موج نیازمندی های آنلاین، سایت موج آگهی، سایت آبشار آگهی، سایت آسمان تبلیغ، سایت نت پسند و غیره اشاره نمود.




مراکز تایپ و ترجمه به ترتیب ستاره در سایت نت ترجمه
دفتر ترجمه و تایپ
دفتر ترجمه فرانس ایران
تهران
09307228010
دفتر ترجمه و تایپ
خدمات تایپ مهرگان
تهران
09124068358
دفتر ترجمه و تایپ
تاج ترنسلیشن
تهران
09390823554
دفتر ترجمه و تایپ
تایپ جزوه وکمک درسی
تهران
09190435839
دفتر ترجمه و تایپ
تایپ پذیرفته میشود
تهران
09394721181
دفتر ترجمه و تایپ
ساخت و انجام تایپ با کمترین هزینه
اصفهان
09356905712


اگر شما هم مرکز تایپ،ترجمه و سایر کسب و کارهای مرتبط دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «نت ترجمه» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن مراکز تایپ و ترجمه به ترتیب ستاره در سایت نت ترجمه

سایر مطالب آموزشی سایت نت ترجمه :